Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik doe mijn best om de producten in goede staat bij je af te leveren, maar toch kan het voorkomen dat er een bestellingen kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak maakt op garantie.
​
Ik vind het erg vervelend als je niet tevreden bent en vraag je vriendelijk om je klacht bij me te melden door een mail te sturen naar info@kittygeertman.nl. Ik zal daarna proberen het naar tevredenheid op te lossen. Vermeld in je mail de volgende gegevens:
Naam
Bestelnummer
E-mail
Telefoonnummer
Klacht
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.